L’Ajuntament potencia la comunicació directa amb la ciutadania amb “Ontinyent Avisa”.

L’Ajuntament potencia la comunicació directa amb la ciutadania amb “Ontinyent Avisa”.

 

L’Ajuntament potencia la comunicació directa amb la ciutadania amb “Ontinyent Avisa”.

A través de l’APP municipal la ciutadania podrà comunicar incidències, suggeriments i consultes, i el consistori podrà enviar avisos i alertes.

L’Ajuntament  ha posat en marxa aquesta setmana “Ontinyent Avisa”, un nou mètode de comunicació entre la ciutadania i l’administració a través de l’APP municipal. La regidora d’Innovació, Rebeca Torró i, el regidor de Govern Obert, Transparència i Modernització, Joan Sanchis, donaven detalls d’aquest nou servei que té com a objectiu millorar el camí per a tenir una relació de comunicació més fluïda, constant i immediata entre el consistori i la ciutadania.

Torró explicava que “des del Govern d’Ontinyent entenem la innovació com una política transversal que ha d’arribar a tota l’administració. Aquest és un procés de modernització que ja es va començar en la legislatura anterior i que continua en aquesta. Exemples d’açò són la creació de l’Administració Electrònica, la reserva online de pistes al Poliesportiu, els pagaments electrònics o l’ampliació de les zones wifi gratuïtes a tots els barris de la ciutat” declarava la regidora. 

Amb “Ontinyent Avisa”, per una banda, el consistori podrà enviar avisos a través del mòbil sobre qüestions d’informació municipal com talls de trànsit, esdeveniments culturals, oposicions o avisos urgents, entre altres. D’altra banda, la comunicació també podrà ser a la inversa. La ciutadania podrà traslladar amb caràcter immediat, a través de l’APP, qualsevol incidència en la via pública, suggeriment o consulta i acompanyar-la amb una fotografia. D’aquesta manera es millorarà notablement la comunicació entre ambdues parts i l’ajuntament podrà actuar el més ràpid possible per solucionar possibles incidències.

Joan Sanchis, incidia que aquest servei “és gratuït, però és necessari tenir descarregada l’APP municipal, a través del Play Store o App Store. Una aplicació en la qual s’arreplega l’agenda cultural, les notícies o les farmàcies de guàrdia, entre altra informació, i que ara, a més, servirà com un nou sistema de comunicació que pretén ser més ràpid i eficaç” concloïa.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *